luni, 22 decembrie 2008

NU AVEM MULTE, DAR E BINE

Iata un coctail frumos al sarbatorilor de iarna : Mosh Laie, Mosh Craciun, Revelion. Toate asezonate cu putina criza finanaciara. Teoretic ar trebui flambate, dar gazul costa bani asa ca merge si fara flam. Nu imi cade la socoteala cum in toata Europa si in Occident mai abitir, se dezbat probleme de criza. Ce e aia criza frate Balcescule??? Am fost si eu ca tot romanul sa fac oarece cumparaturi (pt coctailul de sarbatori). Surpriza. Cred ca am alergat mai bine de 20 de min sa gasesc un carut. De parcare nu mai vorbesc!Cozi mai mari, mult mai mari ca pe vremea lui Ceausescu!Cumpara romanul mult, ca de, daca ai de sarbatori vei avea asa tot anul! ......Misto, nu? Pensionarii nu au bani (si slava domnului, sint destui). Profesorii nu au bani. Ceilalti salariati o duc rau. De unde mama dracului atatea masini si atatea cumparaturi in traista daca sintem un popor asa amarat??????????????? Sau ne place noua sa ne vaitam asa mereu?!
MI-au trebuit 30 de ani sa inteleg si eu care e treaba aia neaosha cu capra vecinului ................Sintem angrenati intr-o mare competitie. are ala ceva?- yo imi iau doua cevauri! si ce daca nu imi trebuie? sint mai al dracului. Asta e. sint roman, nu e vina mea, nu am ales eu si nu stiu daca e bine sau rau. dar se pare ca nu e bine deloc.

Niciun comentariu: