luni, 15 martie 2010

AUTONOMIE? - NU. NU SINT RASIST!

"Unde nu-i cap, vai de picioare!" , "pestele de la cap se'mpute" spun proverbe vechi. Sint inscris in /noua dreapta/, sint inscris in /miscareade rezistenta.jurnalul.ro/, sint patriot (doar pt. faptul ca m-am nascut aici), dar ce folos daca sint asa, eu si multi alti romani, daca cei de la conducere sint indiferenti sau chiar au de cistigat de pe urma celor ce se intimpla! unde sint conducatorii de alta data? adevaratii conducatori patrioti - stefan, mihai, cuza, antonescu, sima, ceausescu ??? astia au tinut tara cu fruntea sus, asa cum s-a priceput fiecare, dar au tinut-o!!! acum in romania ungara e oficiala, tiganeasca e oficiala, urmeaza bulgara in zona Giurgiu, turca la constanta, jidaneasca in institutii bancare si dumnezeu stie ce va mai urma!! se pare ca ne meritam soarta; un popor nu isi omoara conducatorii ca pe caini(vezi antonescu, ceausescu!). asa ceva nu se face! si daca se face.......se plateste! marele dusman al poporului roman este,.......el insusi! conducatorii sint de vina! pseudo politicienii, pseudodiplomatii, semidoctii!, pe care.....noi i-am ales! "sa traiti bine" - (99% dintre romani asculta manele! a zis el. eu impreuna cu rudele mele reprezentam 0,1%)

Niciun comentariu: